چگونه آمار هاي گوگل آناليتيك را تحليل كنيم

۶ بازديد

#سئوي_وب_سايت

سئوي وب سايت

چگونه آمار هاي گوگل آناليتيك را تحليل كنيم

اين مقاله ترجمه مقاله Reporting vs. analysis منتشر شده توسط گوگل آكادمي است و به اهميت آناليز داده ها پس از گزارشگيري مي پردازد.

واحد 1: مقدمه اي بر آناليز تجارت الكترونيك

درس 3: گزارشگيري در مقابل آناليز

استفاده از داشبورد براي بررسي عملكرد شما

يك روش خوب براي موفقيت يك تجارت شروع كار با يك مرور روزانه high-level با استفاده از يك داشبورد و يا گزارش سفارشي در گوگل آناليتيك است. يك داشبورد داراي همه شاخص هاي عملكرد KPIs تعريف شده در نقشه اندازه گيري است و يك روش موثر براي مونيتور كردن روزانه سلامت يك تجارت محسوب ميشود. داشبورد ميتواند براي مشخص كردن هرگونه ناهنجاري به شما كمك كند. با تشخيص سريع اين نابهنجاري ها ميتوانيد آنها را بررسي و اصلاح نماييد.

 

نقش خاص داشبورد

براي مطالعه ادامه مطلب اينجا كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.