بازاريابي ديجيتال در فروشگاه اينترنتي

۶ بازديد

#طراحي_سايت_فروشگاهي

طراحي سايت فروشگاهي

بازاريابي ديجيتال در فروشگاه اينترنتي

در اين مقاله به اهميت بررسي گروه هاي هدف در بازاريابي براي فروشگاه اينترنتي خواهيم پرداخت

چگونگي تعيين گروه هدف در بازاريابي مجدد فروشگاه آنلاين

بازاريابي ديجيتال و فروشگاه اينترنتي

در مقاله ساخت فروشگاه اينترنتي افزايش جذابيت با بازاريابي كمي درباره نحوه بازاريابي مجدد صحبت كرده ايم. در اين مقاله به نحوه طبقه بندي كاربران براي اين بازاريابي خواهيم پرداخت.

كاربراني كه به سايت مراجعه كرده اند:

اين دسته از كاربران به صفحاتي مانند صفحه اصلي سايت، صفحه طبقه بندي محصولات سايت و يا صفحات محصولات مراجعه نموده اند. اين دسته از كاربران خود به دو دسته تقسيم ميشوند كاربراني كه از طريق جستجو معمولي وارد سايت شده اند و كاربراني كه از طريق كمپين هاي تبليغاتي وارد سايت شده اند . دليل اينكه اين دو دسته را از هم جدا مي كنيم اين است كه كاربراني كه از طريق كمپين هاي تبليغاتي وارد سايت ميشوند ميدانند كه ما قصد فروش محصولات را داريم ولي كاربراني كه از طريق جستجوي معمولي وارد ميشوند ممكن استكه فقط بدنبال كسب اطلاعات درباره كالاي ما باشند كه بعنوان مثال در يك تحقيق از اين اطلاعات استفاده كنند بنابراين اگر كاربراني كه از طريق كمپين ها وارد سايت ميشوند و خريد نمي كنند زياد باشد ما بايد بيشتر نگران شويم تا اينكه تعداد كاربراني كه از طريق جستجوي معمولي وارد سايت شده اند.

 

كاربراني كه در خود سايت ما عبارتي را جستجو كرده اند:

براي مطالعه ادامه مطلب اينجا كليك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.